saldējums pols
Foto: LETA

Šī gada pirmajā pusgadā, salīdzinot ar aizvadīto gadu, pieprasījums pēc Latvijā vadošā piena pārstrādes uzņēmuma "Food Union" ražotā saldējuma vietējā tirgū ir pieaudzis par 25%. Kopumā uzņēmums šīs sezonas laikā pārdevis gandrīz 2500 tonnas saldējuma, tādējādi uzstādot rekordu un sasniedzot lielāko realizētā saldējuma apjomu pēdējo piecu gadu laikā.

Skatoties uz šī gada pirmo pusgadu, visvairāk saldējumu tika apēsts maijā, kas pārsteidza ar augstu un vasarīgu gaisa temperatūru. Straujāko pārdošanas apjoma pieaugumu pirmajā pusgadā piedzīvoja zīmola "Pols" saldējums gan uz kociņa (30% pieaugums salīdzinājumā ar pagājušo gadu), gan arī "Pols" saldējums cukura vafeļu glāzītē (pieaugums par 28%).

"Šogad laikapstākļi īpaši priecē pēc saules un saldējuma izsalkušos Latvijas iedzīvotājus. To apliecina arī pārdošanas rezultāti, kas pārsniedza plānotos apjomus par 20%. Saldējums ir ļoti iecienīts produkts, lai atvēsinātos svelmes laikā. Visbiežāk šim nolūkam iedzīvotāji izvēlas "Tio" plombīra saldējumu, klasisko "Pola" saldējumu un "Karlsons" saldējumu ar upeņu-ābolu zapti. Turklāt mēs novērojam, ka vietējie saldējuma baudītāji labprāt nogaršo arī jaunās saldējuma garšas," stāsta "Food Union" saldējuma zīmolu vadītāja Sandra Usačeva.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!