Pēc sadarbības sākšanas ar "Latvijas dzelzceļu" (kas joprojām turpinās) uzņēmuma vadītāji sāka meklēt citus projektus transporta, loģistikas nozarē, jo kravas, ko pārvadā pa dzelzceļu, pēc tam nonāk ostās, autokravu pārvadājumos utt. "Arī šobrīd viena no idejām ir paņemt jau izmantoto tehnoloģiju dzelzceļā un piemērot to uz autoceļiem. Šis risinājums mums ir laboratorijā, un tas ir valsts mēroga projekts, kas saistīts ar drošību uz lielceļiem. Veiksim satiksmes negadījumu detekciju," atklāj Pūce. Bīstamākajos ceļu posmos uzņēmums izvietos novērošanas kameras, lai varētu novērtēt, kā mainās satiksmes plūsma un kas ir izraisījis tās maiņu. To nedarīs cilvēki manuāli, skatoties kamerā, bet gan algoritms izvērtēs, kas notiek uz ceļa. Līdz ar to pirms bīstamajiem posmiem jau iepriekš varēs brīdināt autovadītājus, lai, piemēram, samazina ātrumu, līdzīgi kā uz Vācijas šosejām brīdina par sastrēgumiem.
"Kleintech" savu darbību sāka ar lielu un sarežģītu projektu – komercapskates vārtu izstrādi "Latvijas dzelzceļam". Latvijas Universitātes un "Microsoft" Inovāciju centra vadītāja Katrin Gulbis vērtē, ka tas Latvijas mērogam ir unikāls projekts, jo tiek izmantots specifisks risinājums tehnoloģiju jomā. Šie "dzelzs vārti", vagoniem traucoties cauri ar ātrumu 90 km/h, spēj noteikt kravas veidu. Perspektīvā ir plānots pievienot jaunu funkciju, kas ļaus apsekot vagonus, nosakot tehniskas problēmas, piemēram, bremžu kļūdas. Tādā veidā varēs apsteigt nelaimes gadījumus, savlaicīgi nododot vagonus servisā.