Pagājušajā finanšu gadā "Ikea" ēdiena segmentā apgrozīja divus miljardus eiro – aptuveni 5% no kopējā apgrozījuma. Makalistera pastāstīja, ka mērķis ir šo daļu palielināt. Tiesa, konkrētus skaitļus gan viņa neminēja, vien norādīja, ka mērķis vairs nav pabarot klientu, iepirkšanās starplaikā: "Mūsu ideja šobrīd ir, ka varam ievest vairāk cilvēku ''Ikea'' veikalā, lai paēstu. Aptuveni 20% mūsu klientu patiesībā nemaz neiepērkas. Mēs gribam no šī biznesa iegūt iespējami vairāk."
Tā kā lielākajā daļa "Ikea" ēstuvju aptuveni puse ēdiena klāsta ir pielāgota tirgum, kurā atrodas veikals, arī Latvijā varam gaidīt pielāgotu ēdienkarti. Kā portālam "Delfi" pastāstīja "Ikea" Latvijas veikala vadītāja Inga Filipova, Rīgas veikalā galdos tiks celta biešu aukstā zupa, cūkgaļas karbonādes, cūkgaļas šašliks un citi Latvijā iecienīti ēdieni. "Tā kā latviešiem ne diena nav iedomājama bez zupas, katru dienu piedāvāsim kādu zupu. Savukārt no vēsturiskiem ēdieniem novembrī, kad Latvija svinēs 100. dzimšanas dienu, pie mums būs tradicionālā skābeņu zupa un rupjmaizes kārtojums," pastāstīja Filipova. Tāpat Latvijā būs pieejams arī "Ikea" restorānu firmas ēdiens – tradicionālās gaļas bumbiņas.