Uzņēmuma tīrā peļņa pagājušajā gadā bija 8,773 miljoni eiro, kas bija par 2,2% jeb 192 tūkstošiem eiro vairāk nekā 2016. gadā.
"Knauf" pagājušo gadu vērtē kā labu, pateicoties stabilam būvmateriālu pārdošanas apjomam Baltijas valstu tirgū un jaunapgūto Norvēģijas un Zviedrijas tirgu. Praktiski visus uzņēmuma ieņēmumus - 98,7% no apgrozījuma - guvis no celtniecības materiālu pārdošanas, pārējie ieņēmumi gūti no pakalpojumu sniegšanas un citiem ar pamatdarbību saistītiem avotiem.
Produkcijas lielākais noieta tirgus ir Lietuva, tur pagājušajā gadā realizēta produkcija 27,149 miljonu eiro apmērā (pieaugums par 10,8%, salīdzinot ar 2016. gadu), Latvijā gūti ieņēmumi 18,338 miljonu eiro apmērā (pieaugums par 3,2%), savukārt Igaunijā gūti ieņēmumi 11,029 miljonu eiro apmērā (pieaugums par 5,7%). Citos tirgos uzņēmuma gūtie ieņēmumi ir mazāki par vienu miljonu eiro.
Uzņēmums atzīmē, ka, lai gan apgrozījums pieauga par mazliet vairāk nekā 8%, dažādas izmaksas pieauga straujāk, tostarp materiālu izmaksu kāpums pagājušajā gadā sasniedza 14%, bet personāla izmaksas pieauga par 10%.
"Knauf" pagājušajā gadā nodarbināja vidēji 189 darbiniekus. Tā kopējie maksājumi valsts kopbudžetā veidoja 4,457 miljonus eiro, kas bija par 2% mazāk nekā 2016. gadā.
SIA "Knauf" dibināta 1994.gadā, tās pamatkapitāls ir 7 117 506 eiro, un vienīgais īpašnieks ir Vācijā reģistrētā kompānija "Knauf International GmbH". 2016. gadā "Knauf" strādāja ar 54,008 miljonu eiro apgrozījumu, savukārt uzņēmuma tīrā peļņa bija 8,581 miljons eiro.