Taxify
Foto: F64

Mobilās lietotnes "Taxify" īpašnieki apņēmušies kompensēt pārmaksāto summu par taksometra braucieniem Jaungada naktī, informē Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (PTAC).

"Taxify OÜ" Jaungada naktī uz dažām stundām pārsniedza Rīgas domes noteiktos maksimālos tarifus un paziņojumā patērētājiem norādīto braukšanas maksu, atgādina PTAC.

Paaugstinājumu "Taxify" skaidroja ar augsto taksometru pieprasījumu, kā risināšanai uzņēmums izmantoja dinamisko cenas aprēķina algoritmu. Taču par šo soli "Taxify" klientiem nepaziņoja, tāpēc PTAC Jaungada nakts komercpraksi atzina par negodīgu un maldinošu.

"Taxify" ir apņēmies veikt labprātīgas darbības, lai novērstu patērētājiem radīto kaitējumu. Visiem taksometru pakalpojumu izmantotājiem, kuri par pakalpojumu norēķinājās bezskaidrā naudā, uzņēmums sola atmaksāt starpību starp cenu, kura bija norādīta paziņojumā par braucienu cenu Vecgada vakarā un Jaungada naktī, un cenu, kura bija norādīta aplikācijā "Taxify".

Uzņēmums ir apņēmies izsūtīt visiem aplikācijas "Taxify" lietotājiem, kuri brauca dinamiskā tarifa stundās, izmantojot aplikāciju "Taxify", ziņas un atmaksāt starpību klientiem, kuri maksāja bezskaidrā naudā. Uzņēmuma pārstāve Daiga Zīmele informē, ka visi "Taxify" klienti, kurus šī paaugstinātā summa Jaungada naktī bija skārusi, 8. augustā aplikācijā un e-pastā saņēma ziņu ar aicinājumu vērsties pie uzņēmuma saistībā ar pārmaksātās naudas atgriešanu.

Starpību atgriezīs bezmaksas kuponu veidā.

Klientiem jāaizpilda pieteikuma forma, kurā jānorāda telefona numurs un jāatzīmē, ka klients vēlas saņemt atpakaļ pārmaksāto starpību.

Lai pieteiktos kompensācijai, "Taxify" aicina aizpildīt pieteikumu līdz 7. septembrim. Pieteikumus pieejams šeit.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!