Aug pieprasījums pēc lietošanai gataviem olu produktiem ar pievienoto vērtību, atzina olu un olu produktu ražošanas uzņēmuma AS "Balticovo" mārketinga un sabiedrisko attiecību vadītāja Agra Lieģe.
"Augšupeja vērojama pieprasījumā pēc lietošanai gataviem produktiem ar pievienoto vērtību. Mūsdienu cilvēka ikdiena kļūst aizvien dinamiskāka - cilvēki laikam piešķir aizvien lielāku vērtību, taču tajā pašā laikā domā arī par sabalansētu un veselīgu uzturu," sacīja Lieģe, atgādinot, "Balticovo" modernajam patērētājam ir radījusi jau divus lietošanai gatavus produktus ar augstu uzturvērtību un ērtu lietojumu - vārītās paipalu un vārītās vistu olas ar dārzeņu mērci.
Lieģe piebilda, ka tāpat "Balticovo" strādā arī pie dažādiem citiem pievienotās vērtības produktiem.
Tāpat viņa pastāstīja, ka "Balticovo" turpina realizēt ilgtermiņa plānus - būvē brīvās turēšanas vistu kūtis Madonā un Iecavā. Vērienīgās ārpussprostu ražošanas būvniecības pamatā ir pieprasījums no Rietumeiropas un Skandināvijas valstīm pēc ārpus sprostiem dētām olām un to produktiem.
Jau ziņots, ka "Balticovo" apgrozījums 2017. gadā bija 52,3 miljoni eiro, kas ir par 17,3% vairāk nekā 2016. gadā, savukārt uzņēmuma peļņa bija 10,8 miljoni eiro, kas ir četras reizes lielāka nekā 2016. gadā.
"Balticovo" pamatdarbība ir vistu olu, olu pulvera, olu šķidrās masas, vārītu vistu olu bez čaumalas, vārītu kapātu olu ražošana un realizācija. Uzņēmuma lielākais īpašnieks ir BCO, kam pieder 95,42% akciju.