'Tele2' investēs 300 000 eiro klientu centru attīstībā
Foto: Publicitātes foto

Līdz gada beigām mobilo sakaru operators "Tele2" plāno atjaunot sešus klientu apkalpošanas centrus visā Latvijā, investējot tajos vairāk nekā 300 000 eiro. Pirmais klientu centrs pēc rekonstrukcijas 13. oktobrī ir atvērts Jelgavā, tirdzniecības centrā "VIVO centrs". Tajā ieguldīti 40 000 eiro.

Rekonstruētais "Tele2" centrs Jelgavā, līdzīgi kā citviet atjaunotie, aprīkots ar jaunākajām tehnoloģijām, lai nodrošinātu ne tikai modernu iepirkšanos un iespēju izmēģināt jaunākās ierīces, bet arī vēl ātrāku un individuālāku apkalpošanu.

"Līdz šī gada beigām plānojam vēl rekonstruēt mūsu centrus Jēkabpilī, Valmierā, Talsos, Ventspilī un Rīgā, tādējādi atjaunoti būs jau vairāk nekā puse no mūsu klientu apkalpošanas centriem. Arī nākamgad turpināsim modernizācijas darbus, jo katru mēnesi mūsu centrus apmeklē aptuveni 350 000 klientu," saka "Tele2" mazumtirdzniecības direktore Dace Škrabe.

"Tele2" centru koncepts, ko uzņēmums pakāpeniski ievieš visā valstī kopš 2016. gada otrās puses, paredz centru aprīkojumu ar visjaunākajām tehnoloģijām, ērtu produktu izvietojumu, kā arī plašu viedpalīgu, aksesuāru un telefonu izvēli.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!