pica
Foto: Shutterstock
Pagājušo gadu "Čili Pica" picēriju tīkla īpašnieks SIA "Čilija Pizza" noslēdzis ar 263 tūkstošu eiro lieliem zaudējumiem, liecina uzņēmuma iesniegtais gada pārskats. Salīdzinot ar 2016. gadu, pērn ēdināšanas pakalpojumu nozarē strādājošā uzņēmuma apgrozījums samazinājies par 3,00%, sarūkot līdz 6,92 miljoniem eiro.

Gada pārskatā publicētā informācija liecina, ka pagājušā gada izskaņā SIA "Čilija Pizza" tīklā darbojās 15 picērijas Rīgā un Jūrmalā, tostarp 2017. gadā arī atvērtas jaunas picērijas tirdzniecības centros "Domina" un "Spice Home".

Stāstot par SIA "Čilija Pizza" attīstības plāniem, vadības ziņojumā norādīts, ka 2018. gada sākumā veiktas stratēģijas izmaiņas picēriju portfelī, un pieņemts lēmums optimizēt un uzlabot picēriju darbību. Šī iemesla dēļ gada sākumā slēgta picērija tirdzniecības centrā "Mols", un to 2019. gadā aizstās jauna picērija topošajā tirdzniecības centrā "Akropolis". Tāpat arī iepriekš "Galerija Centrs" esošā picērija aizstāta ar picēriju tirdzniecības centrā "Galerija Rīga", bet tirdzniecības centra "Damme" picērija slēgta un aizstāta ar picēriju Imantas mazumtirdzniecības parkā. Galvenais arguments šāda veida stratēģijai ir jaunizveidotā "Čili Pica" koncepta potenciāls, ar kuru plānots divkāršot uzņēmuma izaugsmi. Stratēģija jau izmantota picērijā tirdzniecības centrā "Domina", kā arī visos jaunākajos projektos Lietuvā, kas nesis lieliskus rezultātus un bijis galvenais "Čili" grupas izaugsmes virzītājspēks pēdējos trīs gados.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!