Dzelzceļš, sastāvs, Daugavpils
Foto: Publicitātes foto
Šonedēļ Latvijas teritoriju tranzītā no Krievijas uz Kaļiņingradu šķērsoja garākais un smagākais kravas vilciena sastāvs visā Latvijas dzelzceļa vēsturē – tā sastāvā bija 75 ritošā sastāva vienības, un vilciens kopumā svēra 7460 tonnu. Vilciens Latvijā ieradās no Pitalovas, no Rēzeknes tika nogādāts Daugavpilī, bet no turienes savukārt – caur Lietuvu savā galamērķī.

Standarta kravas vilciens ir līdz 57 vienībām garš un nepārsniedz 6000 tonnu, bet visbiežāk pa "Latvijas dzelzceļa" (LDz) infrastruktūru pārvietojas ap 3000 tonnu smagi kravas vilcieni.

Ņemot vērā, ka šonedēļ apstrādātais vilciena sastāvs pārsniedza ierasto svaru, tā vilkšanai tika norīkotas divas divsekciju lokomotīves. Tik apjomīgas kravas tranzīts kalpoja par sava veida testu gan LDz tehniskajiem dienestiem (kustības vadības speciālistiem, dispečeriem, "LDz Cargo" speciālistiem u.c.), gan arī Latvijas muitas un robežsardzes struktūrām.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!