Standarta kravas vilciens ir līdz 57 vienībām garš un nepārsniedz 6000 tonnu, bet visbiežāk pa "Latvijas dzelzceļa" (LDz) infrastruktūru pārvietojas ap 3000 tonnu smagi kravas vilcieni.
Ņemot vērā, ka šonedēļ apstrādātais vilciena sastāvs pārsniedza ierasto svaru, tā vilkšanai tika norīkotas divas divsekciju lokomotīves. Tik apjomīgas kravas tranzīts kalpoja par sava veida testu gan LDz tehniskajiem dienestiem (kustības vadības speciālistiem, dispečeriem, "LDz Cargo" speciālistiem u.c.), gan arī Latvijas muitas un robežsardzes struktūrām.
LDz viceprezidents tehniskās vadības jautājumos Ēriks Šmuksts atzīst, ka visi dienesti un iesaistītās struktūras sekmīgi tikušas galā ar šī kravas vilciena apstrādi. "Tas pierāda, ka spējam sekmīgi strādāt arī nestandarta situācijās, un vienlaikus apliecina, ka kvalitatīvai, mūsdienīgai infrastruktūrai ir liela nozīme. Tādēļ ļoti būtiska ir plānotā Daugavpils šķirotavas modernizācijas un stacijas attīstības projektu īstenošana, kā arī citi infrastruktūras attīstības projekti, kas nākotnē ļaus vēl vienkāršāk nodrošināt efektīvu kravu apstrādi, un līdz ar to šādu pagaidām nestandarta sastāvu apstrāde varētu kļūt par regulāru ikdienas darbu," norāda LDz viceprezidents.
VAS "Latvijas dzelzceļš" ir publiskās lietošanas dzelzceļa infrastruktūras pārvaldītājs un koncerna "Latvijas dzelzceļš" valdošais uzņēmums. Koncernā ietilpst arī sešas meitas sabiedrības – AS "LatRailNet", kas veic infrastruktūras maksas noteikšanu un dzelzceļa infrastruktūras jaudas sadali, SIA "LDz Cargo", kas nodrošina dzelzceļa kravu pārvadājumus un starptautiskos pasažieru pārvadājumus, infrastruktūras būvniecības un uzturēšanas uzņēmums SIA "LDz infrastruktūra", ritošā sastāva remonta un uzturēšanas uzņēmums SIA "LDz ritošā sastāva serviss", apsardzes uzņēmums SIA "LDz apsardze", kā arī loģistikas uzņēmums SIA "LDz Loģistika".