LIAA projekts Felici - 29
Foto: DELFI
Līdz ar SIA "Felici" ražotnes atvēršanu Ādažos šā gada sākumā, pašmāju zīmola "Graci" mušļu ražošanas apjomi ir būtiski auguši un šobrīd kompānija izplešas gan lielākajās Latvijas veikalu ķēdēs, gan arī ārvalstu eksporta tirgos. Kompānijas dalība starptautiskajās pārtikas izstādēs jau ļāvusi atrast sadarbības partnerus tādās valstīs kā Libāna, Saūda Arābija, Lielbritānija, Čehija, Apvienoto Arābu Emirāti.

Mušļu "Graci" idejas autore un uzņēmuma vadītāja Alise Balgalve stāsta, ka līdz ar ražotnes atvēršanu Ādažos – savulaik leģendārās "Kelloggs" ražotnes telpās – mušļi tiek ražoti jaunos iepakojumos un sastāvā. Latvijā izgudrotie "HEALTH" mušļu līnijas produkti tiekot gatavoti sadarbībā ar Norvēģijas un Latvijas zinātniekiem, bet testēti Vācijas laboratorijās. "Graci" produkti saturot tritikāli – kviešu un rudzu krustojumu, kas ir bagāts proteīna, B grupas vitamīnu un šķiedrvielu avots.

Pētījumi liecina, ka trīs sekundes ir tas laika sprīdis, kuru pircējs pavada pie plaukta, un šajā laikā tev ar savu produktu ir jāspēj viņu uzrunāt, rezumē Balgalve. Tāpēc arī produkta iepakojums un dizaina unikalitāte esot viens no aspektiem, kam uzņēmums pievēršot īpašu vērību.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!