Lielākā daļa Latvijas iedzīvotāju joprojām augstu vērtē klātienes iepirkšanās priekšrocības un ikdienā labprāt apmeklē lielveikalus. Svarīgākie kritēriji, izvēloties iepirkšanās centru, uz kuru doties, ir pārtikas veikala pieejamība, ērta nokļūšana, kā arī plašs apģērbu un apavu veikalu klāsts. Par būtiskiem faktoriem tiek atzīts arī ērts tirdzniecības centra plānojums un veikalu izvietojums, liecina iepirkšanās centra "Akropole" veiktā aptauja.

Redzam, ka absolūtais vairākums (96%) Latvijas iedzīvotāju izvēlas iepirkšanos lielveikalā – tas ir ērti un ļauj sarūpēt visu nepieciešamo vienuviet, nereti apvienojot ikdienas vajadzības ar kvalitatīvu laika pavadīšanu," saka "Akropole Rīga" vadītājs un "Akropolis Group" valdes loceklis Kaspars Beitiņš.

Kas tad ir svarīgi Latvijas iedzīvotājiem, izvēloties, kuru tirdzniecības centru apmeklēt? Sadarbībā ar "Snapshots" veiktā aptauja rāda, ka lielveikala izvēles kritēriji dažāda vecuma pircējiem atšķiras. Tā, piemēram, patērētājiem vecumā no 18 līdz 29 gadiem biežāk nekā vidējam Latvijas tirdzniecības centru apmeklētājam ir svarīgi, lai lielveikalā būtu pieejami apģērbu un apavu veikali, kafejnīcas un restorāni, kosmētikas un skaistumkopšanas preces, sporta preces, kinoteātris un sporta zāle. Interesanti, ka tieši šiem patērētājiem biežāk nekā jebkurai citai vecuma grupai ir svarīga veikala vide un interjers, kā arī videi draudzīga piekļuve, izmantojot velosipēdu.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!