"Šobrīd iepirkšanās tiešsaistē piedzīvo strauju izaugsmi, tāpēc fakts, ka pārdošanas apjomu pieaugums tiek novērots ne tikai globālā mērogā, bet arī Baltijas reģionā, nav pārsteigums. Tas ir saistīts gan ar pieejamību, gan patērētāju ieradumiem un zināšanām, kas ir labvēlīgas e-vides lietošanai ikdienā. Tāpat svarīgs faktors ir ērta iepirkšanās un dažādie maksājumu veidi, kas iespējami tiešsaistes pirkumiem," stāsta "220.lv" izpilddirektors Raimonds Žilēns (Raimondas Žilēnas).
Viņš arī uzsver, ka e-komercijā strauji pieaug viedtālruņu ietekme, tos izmantojot gan izvēloties preces, gan veicot pašus pirkumus: "Mūsu prognozes liecina, ka šogad liela daļa "Pigu" grupas apmeklētāju un pircēju savus pirkumus veiks mobilajos tālruņos. Tiek lēsts, ka vairāk nekā puse no visiem pircējiem kampaņas laikā veiks preču meklēšanu savos mobilajos tālruņos, un septiņi no desmit klientiem izmantos kampaņas piedāvājumus Melnās piektdienas ietvaros."