Analizējot pircēju paradumus, secināts, ka kāpis arī pirkuma groza apjoms, un starp pirktākajām precēm ierindojas arī Ziemassvētku eglītes, gaismas rotājumi, "Lego" konstruktori, video spēļu konsoles, viedpulksteņi. Aizvien biežāk pircēji iegādājas arī mazo elektrosadzīves tehniku, piemēram, kafijas automātus. Tāpat liela interese bijusi par dažādām mēbelēm, piemēram, sofām.
"Tradicionāli novembra beigās norit gatavošanās Ziemassvētkiem, tāpēc Melnā piektdiena ir īpaši iecienīta tieši dāvanu iegādei. Intensīva pircēju plūsma tika novērota jau ceturtdienas vakarā. Mūsu apkopotie rezultāti liecina, ka pārdoto preču apjomi ir auguši divas reizes, salīdzinot ar šo pašu laika periodu pērn. Pircēju vidū aizvien biežāk ir jauni klienti, kas nozīmē, ka e-tirdzniecība kļūst gan populārāka, gan arī iemanto jaunu pircēju uzticību. Tāpat pieaug arī veikto pirkumu skaits no viedtālruņiem," informē "220.lv" izpilddirektors Raimonds Žilēns (Raimondas Žilēnas).
"220.lv" pārstāvis norāda, ka šāds pārdoto preču apjoms sasniegts, pateicoties tirdzniecības vietnes plašajam sortimentam un zemajām cenām. Noslēdzoties Melnās piektdienas iepirkšanās drudzim, interneta veikals ir uzrādījis vēl nebijušu rekordu, izpārdošanas nedēļā sasniedzot vienu miljonu apmeklētāju un pārdošanas apjomus kāpinot divas reizes.
Šogad Melnās piektdienas iepirkšanās festivālu "Pigu" grupa atklāja 11. novembrī un turpināja līdz pat 23. novembra naktij. Uzņēmums tajā apvienoja divas iepirkšanās tradīcijas – Melno Piektdienu un Vientuļnieku dienu ("Single's Day").
"Pigu Grupa", kurai pieder tiešsaistes veikals "220.lv" Latvijā, "Pigu.lt" Lietuvā un "Kaup24.ee" Igaunijā, ir lielākais e-komercijas tirgus dalībnieks Baltijas valstīs. Kopš 2015. gada "Pigu" grupu pārvalda viena no lielākajām privātkapitāla investīciju sabiedrībām Centrāleiropā un Austrumeiropā "MCI". Šī ir pirmā un vienīgā Lietuvas kompānija, kas trīs gadus pēc kārtas ierindojas starp pieciem visstraujāk augošajiem Centrāleiropas tehnoloģiju uzņēmumiem.