Foto: AFP/Scanpix
2017. gadā Latvijas patērētāji par "Coca-Cola" produktiem izdevuši 65 miljonus eiro, liecina firmas "Steward Redqueen" veiktais sociāli ekonomiskās ietekmes pētījums. 45 miljoni eiro jeb 70 procenti no šīs summas palikuši valsts ekonomikā nodokļu, darba algu un peļņas formā, portālu "Delfi" informēja uzņēmuma pārstāvji.

Latvijā uzņēmuma ieguldījums kopējos nacionālajos nodokļu ieņēmumos un IKP ir vislielākais absolūtajā summā triju Baltijas valstu vidū, norāda "Coca-Cola HBC" ģenerāldirektors Baltijā Konstantīns Čukčukovs.

"Mēs lepojamies, ka atbalstām Latvijas tautsaimniecību ar tik lielu summu kā 45 miljoni eiro gadā," piebilda Čukčukovs.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!