Latvijā uzņēmuma ieguldījums kopējos nacionālajos nodokļu ieņēmumos un IKP ir vislielākais absolūtajā summā triju Baltijas valstu vidū, norāda "Coca-Cola HBC" ģenerāldirektors Baltijā Konstantīns Čukčukovs.
"Mēs lepojamies, ka atbalstām Latvijas tautsaimniecību ar tik lielu summu kā 45 miljoni eiro gadā," piebilda Čukčukovs.
"Coca-Cola Grupas" darbībā Latvijā pagājušajā gadā radītā 45 miljonu eiro vērtība nodokļu, darba algu un peļņas formā ir vienāda ar 0,18% no Latvijas IKP. 24 miljonus no kopējās vērtības veido nodokļu maksājumi, kas ir 0,3% no kopējiem nacionālajiem nodokļu ieņēmumiem.
Latvijā pagājušajā gadā atbalstītas 1383 darbavietas jeb 0,16% no kopējās nodarbinātības, kā arī katra darbavieta "Coca-Cola Grupas" uzņēmumos atbalstīja 10 citas darbavietas kopējā ekonomikā.
Patērētāji Latvijā pagājušajā gadā par "Coca-Cola" produktiem samaksāja kopumā 65 miljonus eiro, un no katra šī iztērētā eiro 70% palika nacionālajā ekonomikā. No 65 miljoniem eiro 11,3 miljoni bija valsts nodokļi (PVN), bet 24,3 miljoni bija mazumtirgotāju uzcenojums, kas veido tirdzniecības ietekmi.
29,3 miljoni eiro bija "Coca-Cola HBC" pārdošanas ieņēmumi plus 1,7 miljoni eiro – "Coca-Cola Company" izdevumi, ko nodrošina vietējo resursu izmantošana.
''Coca-Cola Grupas'' uzņēmumu darbība radīja darbavietas 1151 darbiniekam – lielākoties tirdzniecības partneriem un tirdzniecības partneru piegādātājiem. 120 darbinieki uz pilnu slodzi nodarbināti uzņēmumā "Coca-Cola HBC Latvija", savukārt 111 darbavietas atbalstītas piegādātāju uzņēmumos un to attiecīgo piegādātāju uzņēmumos.
Baltijas valstīs "Coca-Cola Grupas" uzņēmumi radījuši 134 miljonus eiro lielu pievienoto vērtību un atbalstījuši kopumā 4083 darbavietas, no kurām lielākā daļa ir tirdzniecības sektorā.
Pētījumu, kas sniedza ieskatu par "Coca-Cola Grupas" uzņēmumu darbības Igaunijā, Latvijā un Lietuvā 2017. gadā radīto ietekmi uz pievienoto vērtību un ietekmi uz nodarbinātību, veica "Steward Redqueen" – Nīderlandes uzņēmums, kas konsultē organizācijas par ietekmes un ilgtspējas jautājumiem. Pētījuma mērķis bija novērtēt, kā "Coca-Cola Grupas" uzņēmumu darbība ietekmē valsts tautsaimniecību un otrādi.
Uzņēmumu "Coca-Cola Grupa" Baltijas valstīs veido uzņēmumu "The Coca-Cola Company" un "Coca-Cola HBC" izveidotā vērtības ķēde.