Kosmētikas ražotāja AS "Madara Cosmetics" 2020. gadā cer uz pusi kāpināt apgrozījumu, sasniedzot 15 miljonus eiro, liecina uzņēmuma paziņojums biržai.
Uzņēmums paziņojumā atklājis, ka šī gada 10 miljonu eiro apgrozījuma mērķi izdosies sasniegt. Atkarībā no decembra pārdošanas rezultātiem mērķa izpildes novirze būs mērāma piecu procentpunktu robežās.
"Madara Cosmetics" norādījis, ka gada noslēdzošais ceturksnis uzņēmumam vēsturiski bijis spēcīgākais.
"Madara Cosmetics" vadība par nākamo divu gadu mērķi izvirzījusi apgrozījuma kāpināšanu par 50% – līdz 15 miljoniem eiro. Šo slieksni uzņēmums plāno sasniegt 2020. gadā.
Ziņojumā biržai par šā gada trešo ceturksni "Madara Cosmetics" atklāja, ka uzņēmuma deviņu mēnešu konsolidētais apgrozījums ir 6,96 miljoni eiro, kas ir par gandrīz trešdaļu vairāk nekā attiecīgajā laika periodā 2017. gadā.
Latvijā pārdošanas apjoms trešajā ceturksnī auga par 33%, bet citās Eiropas Savienības valstīs – par 29%. Latvijas un Eiropas Savienības dalībvalstu tirgus veido vairāk nekā 90% no uzņēmuma biznesa apjoma.
Pārdošana ārpus Eiropas Savienības samazinājusies par 26%, ko "Madara Cosmetics" skaidro ar netipiski lielu pārdošanas apjomu ārpus Eiropas 2017. gadā.
Vēstīts, ka "Madara Cosmetics" pērn apgrozīja 7,4 miljonus eiro, nopelnot 1,25 miljonus eiro.
2017. gadā uzņēmums sāka darbību jaunajā ražotnē Mārupē, kurā ražošanas process kļuvis ievērojami efektīvāks, ļaujot palielināt bruto peļņas rentabilitāti no 56,7% 2016. gadā līdz 62,9% 2017. gadā.
AS "Madara Cosmetics" dibināta 2006. gadā. Uzņēmums kotē akcijas "Nasdaq Riga" alternatīvajā tirgū "First North".
"Lursoft" pieejamā informācija, kurai ir vien uzziņas raksturs un nav juridiskā spēka, liecina, ka "Madara Cosmetics" akcionāri ir tā valdes loceklis Uldis Iltners (28%), valdes priekšsēdētāja Lote Tisenkopfa-Iltnere (28%), SIA "Sustainable Investments" (20%), padomes priekšsēdētāja Zane Tamane (12%), Liene Drāzniece (8%) un valdes locekle Paula Tisenkopfa (4%).