Tāpat viņš minēja, ka nav izslēgta iespēja, ka daļa no mazākajiem degvielas uzpildes staciju tīkliem var tikt daļēji vai pilnībā pārņemti lielāko tirgus spēlētāju paspārnē.
Vība norādīja, ka izmaiņas gaidāmas arī regulējumā, jo Saeima strādā pie Transporta enerģijas likuma, kas degvielas tirgotājiem noteiks mērķi 2020. gadā sasniegt 10% atjaunojamo energoresursu līmeni transporta degvielā. "Likums veicinās biopiedevu un citu atjaunojamo energoresursu īpatsvara palielināšanos degvielas litrā, kas savukārt novedīs pie gala produkta sadārdzināšanās," viņš piebilda.
Vienlaikus Vība atzīmēja, ka "Virši-A" nākamajā gadā izaicinājums būs degvielas uzpildes staciju tīkla stiprināšana un tirgus daļas palielināšana. "Kā primāro nākamā gada izaicinājumu saredzam degvielas uzpildes staciju tīkla stiprināšanu un tālāku tirgus daļas palielināšanu gan degvielas, gan pārējo preču mazumtirdzniecībā. Tāpat plānojam realizēt jau sākto darbu pie būtiski pievilcīgākas lojalitātes programmas izstrādes, kā arī aktīvi darbojamies pie zīmola atpazīstamības palielināšanas mērķauditorijas vidū," viņš sacīja.
Tāpat "Virši-A" izpilddirektors teica, ka 2018. gads iesākās ar akcīzes nodokļa likmes izmaiņām, sadārdzinot gan dīzeļdegvielu, gan benzīnu, kā arī tirgū darbību sāka jauni tirgus spēlētāji. "Šie faktori uztur nozari nemitīgā attīstībā un liek tirgus dalībniekiem domāt arvien jaunus veidus, kā iemantot klientu uzticību," atzina Vība.
Kompānija "Virši-A" reģistrēta 1995. gadā, un tās pamatkapitāls ir 910 560 eiro. Uzņēmuma apgrozījums 2017. gadā bija 148,438 miljoni eiro, kā arī kompānija guva peļņu 3,109 miljonu eiro apmērā.