Delfi foto misc. - 64125
Foto: Privātais arhīvs
"Orkla Confectionery & Snacks Latvija" 2019. gadā plāno turpināt attīstīt visus ražošanas procesus, kopumā tālākā attīstībā investējot 3,9 miljonus eiro, portālam "Delfi" sacīja kompānijas valdes priekšsēdētājs Toms Didrihsons.

"Orkla Confectionery & Snacks Latvija" pārstāv tādus produktu zīmolus kā "Laima", "Selga", "Staburadze", "Ādažu Čipsi", "Taffel the Original Snacks" un "Pedro".

2018. gadā "Orkla Confectionery & Snacks Latvija" kopumā investējis vairāk nekā trīs miljonus eiro ražošanas procesu pilnveidē, jaunu produktu attīstībā, kā arī ilgtspējas stratēģijas īstenošanā. Šajos trīs miljonos eiro nav iekļautas investīcijas jaunās "Laimas" ražotnes projektā. Savukārt kopš "Orkla Confectionery & Snacks Latvija" iekļāvās "Orkla" koncernā, kopējās investīcijas četru gadu laikā ir sasniegušas vairāk nekā 23 miljonus eiro.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!