Ēriks Stendzenieks
Foto: LETA
Pusgadu pēc reklāmas aģentūras "Mooz!" pārdošanas reklāmas aģentūrai "McCann", Ērikam Stendzeniekam līdzpiederošais uzņēmums SIA "Mooz!" mainījis nosaukumu uz SIA "Silverback", ziņo "Lursoft" Klientu portfelis.

Pagājušā gada jūlijā kļuva zināms, ka reklāmas aģentūra "Mooz!" ir pārdota. Juridiskais uzņēmums SIA "Mooz!" gan turpināja savu darbību, un tā dalībnieki nemainījās. Īsi pēc reklāmas aģentūras pārdošanas Ēriks Stendzenieks žurnālam "Privātā Dzīve" sacīja, ka pievērsīsies individuālām konsultācijām reklāmas, komunikāciju un zīmola stratēģiju jomā.

2018. gada septembrī Ēriks Stendzenieks, kuram līdz tam brīdim piederēja 95% SIA "Mooz!" kapitāldaļu, samazināja sev piederošo daļu skaitu līdz 30% no uzņēmuma pamatkapitāla. Uzņēmuma līdzīpašniece Vita Gaisma kļuva par 35% kapitāldaļu īpašnieci (līdz tam viņai piederēja 5% SIA "Mooz!" kapitāldaļu), savukārt par pārējo 35% kapitāldaļu īpašnieci kļuva Ērika Stendzenieka sieva Gita Šmite.

Savukārt otrdien, 8. janvārī, komercreģistrā ierakstīta uzņēmuma nosaukuma maiņa, un turpmāk tas būs pazīstams kā SIA "Silverback".

SIA "Silverback" dibināta 1995. gadā, un uzņēmuma pamatkapitāls ir 3600 eiro. 2017. gadā tā apgrozījums bija 1,046 miljoni eiro, un tā peļņa pēc nodokļiem bija 140 tūkstoši eiro.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!