Tostarp 2018. gadā brīvostā pārkrauti 5,77 miljoni tonnu kravu, Karostas kanālā – 1,16 miljoni tonnu, savukārt Ziemas ostas un Tirdzniecības kanālā – 0,61 miljons tonnu kravu.
Brīvostā pagājušajā gadā visvairāk kravu pārkrāvis "Liepaja Bulk Terminal" – 2,32 miljonus tonnu, seko "Ekers Stividors LP", kas pārkrāvis 2,083 miljonus tonnu, "Terrabalt" – 1,003 miljonus tonnu, kā arī "Laskana" – 361 252 tonnas kravu.
No Karostas kanālā pārkrautajām kravām pēc visvairāk pārkrāvis "Cemex termināls" – 612 342 tonnas, seko "DG termināls" – 273 455 tonnas, "Baltic Transhipment Center" – 176 290 tonnu un "GI Termināls" – 89 436 tonnas. Vienlaikus "BaltEx Bulk" pērn pārkrāvis 2208 tonnas, bet "Glen Oil" – 2151 tonnu kravu.
Savukārt Liepājas ostas Ziemas ostā visvairāk kravu pērn pārkrāvis "Mols L" – 215 424 tonnas, seko "Metsa Forest Latvia", kas pārkrāvis 147 204 tonnas, "Duna" – 131 306 tonnas, "Transit Termināls" – 67 440 tonnu un "Piemare" – 49 030 tonnu kravu.
Pagājušajā gadā Liepājas ostā apkalpoti 1599 kuģi, kas ir par 155 kuģiem vairāk nekā 2017. gadā.
Tāpat Liepājas SEZ pavēstīja, ka pagājušajā gadā "Latvijas dzelzceļš" uz un no Liepājas pārvadājis 5,024 miljonus tonnu kravu, kas ir visu laiku rekords, pārspējot arī 2012. gada rezultātus.
Jau vēstīts, ka 2017. gadā Liepājas ostā pārkrāva kopumā 6,589 miljonus tonnu kravu, kas ir par 16% vairāk nekā 2016. gadā.
Liepājas osta pēc pārkrauto kravu apmēra ir trešā lielākā osta Latvijā.