"OC Vision" optikas salonā "Vizionette", kas atrodams tirdzniecības centrā "Domina Shopping" investēja 150 000 eiro. Taču veikalu tīkla paplašināšanā turpmākajos trīs gados uzņēmums plāno ieguldīt vairāk nekā vienu miljonu eiro. Nākamo "Vizionette" salonu oktobrī atklās "Galerija Centrs" lielveikalā.
Sauka pastāstīja, ka jaunajos optikas salonos varēs ne tikai iegādāties jaunākajām briļļu modes tendencēm pasaulē atbilstošas brilles, bet arī pirmo reizi optikas nozares vēsturtē būs pieejams pašapkalpošanās sektors. Turklāt piemērotāko briļļu izvēli atvieglos pārdomāts veikala iekārtojums un tehnoloģijas.
Pēc briļļu pirkuma acu atslodzei un relaksācijas "Vizionette" salonos būs pieejama acu SPA zona ar masāžas ierīci. Salonā pieejama arī pašapkalpošanās briļļu remontdarbnīca, kurā klienti var paši saskrūvēt un notīrīt savas brilles. Veikalā pieejams vairākkārt uzpildāms briļļu tīrīšanas šķidrums, ko klienti pēc īpašas pudelītes iegādes var uzpildīt bez maksas.
"OC Vision" Tirdzniecības attīstības direktora Marta Siliniece pastāstīja, ka "Vizionette" salonā liels uzsvars likts uz jaunākajiem dizaineru zīmoliem, piemēram, "Hugo Boss", "Gucci", "Marc O'Polo", "Andy Wolf", "Tom Tailor", "Ted Baker", "S.Laurent", "Guess", "Versace", "Prada" un citiem. Bet no nākamā gada marta pircējiem piedāvās arī latviešu zīmola "One Wolf" saulesbriļļu kolekciju.
"OC Vision" grupas apgrozījums 2017. gadā bija 18 576 637 eiro.
Uzņēmums darbojas kopš 1991. gadā. "OC Vision" uzņēmumu grupā ietilpst veikalu tīkli "Vision Express", "Optio", "Pasaules Optika", "Lornete", interneta veikals "dr.Lensor", kā arī vairumtirgotājs "Opptica".
"OC Vision" pieder četrām personām – Jānim Dzenim, kurš ir valdes priekšsēdētājs un īpašnieks 31% daļu, Pēterim Cikmačam, kuram pieder 28% uzņēmuma, kā arī Tomam Dzenim un Gatim Kokinam, kuriem pieder pa 20% uzņēmuma daļu.