Foto: LETA

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (PTAC) uzdevis apdrošinātājam "Gjensidige" atmaksāt daļu no patērētāju veiktajām iemaksām par SIA "Prieks Tūre" organizētajiem, bet nenodrošinātajiem ceļojumiem, portāls "Delfi" uzzināja PTAC.

PTAC izskatījis 290 patērētāju iesniegumus par apmaksātajiem, bet nesaņemtajiem tūrisma pakalpojumiem no "Prieks Tūre", kam tika konstatētas likviditātes problēmas un kas pakalpojumus vairs nenodrošina. "Prieks Tūre" darbība, pamatojoties uz Uzņēmumu Reģistra valsts notāra lēmumu, ir izbeigta.

PTAC nolēmis uzdot "Prieks Tūre" nodrošinājuma – apdrošināšanas polises – izsniedzējai ADB "Gjensidige" Latvijas filiālei bez nepamatotas kavēšanās atmaksāt izdevumus tiem ceļotājiem, kuri bija iegādājušies kompleksos tūrisma pakalpojumus un iesnieguši atbilstošus dokumentus. Kopumā saņemti 268 atbilstoši iesniegumi.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!