'Elektrum' dodas dabasgāzes biznesā
Foto: LETA

Paplašinot klientiem sniegtos pakalpojumus un īstenojot AS "Latvenergo" stratēģijā izvirzīto mērķi – jaunu biznesa virzienu attīstīšanu, tirdzniecības zīmols "Elektrum" sācis darbību Latvijas mājsaimniecību dabasgāzes tirgū, portālu "Delfi" informēja uzņēmumā.

Kopš 2017. gadā tika atvērts dabasgāzes tirgus, tirgotāju konkurence tajā ir bijusi juridisko klientu segmentā, savukārt mājsaimniecībām pakalpojumu par regulēto cenu nodrošināja tikai viens, līdzšinējais piegādātājs. "Elektrum" ienākšana nozīmē, ka līdz šim pasīvajā mājsaimniecību dabasgāzes tirgū Latvijā sāk veidoties konkurences vide, norāda uzņēmumā.

"Latvenergo" vēsta, ka "Elektrum" piedāvājumi mājsaimniecībām ir veidoti, apzinot klientu prasības un atbildot viņu viedoklim par to, ko sagaida no dabasgāzes tirgotāja. Daudzskaitlīgākā segmenta pārstāvji, kuri dabasgāzi izmanto ēdiena gatavošanai un kuru patēriņš ir neliels, galvenokārt ir ieinteresēti pakalpojuma ērtībā un norēķinu vienkāršībā. Savukārt klienti ar lielu patēriņu, kuri izvēlas dabasgāzi apkurei un ūdens sildīšanai, bez apkalpošanas kvalitātes uzsver arī izdevīgākas cenas iespēju.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!