Paplašinot klientiem sniegtos pakalpojumus un īstenojot AS "Latvenergo" stratēģijā izvirzīto mērķi – jaunu biznesa virzienu attīstīšanu, tirdzniecības zīmols "Elektrum" sācis darbību Latvijas mājsaimniecību dabasgāzes tirgū, portālu "Delfi" informēja uzņēmumā.
Kopš 2017. gadā tika atvērts dabasgāzes tirgus, tirgotāju konkurence tajā ir bijusi juridisko klientu segmentā, savukārt mājsaimniecībām pakalpojumu par regulēto cenu nodrošināja tikai viens, līdzšinējais piegādātājs. "Elektrum" ienākšana nozīmē, ka līdz šim pasīvajā mājsaimniecību dabasgāzes tirgū Latvijā sāk veidoties konkurences vide, norāda uzņēmumā.
"Latvenergo" vēsta, ka "Elektrum" piedāvājumi mājsaimniecībām ir veidoti, apzinot klientu prasības un atbildot viņu viedoklim par to, ko sagaida no dabasgāzes tirgotāja. Daudzskaitlīgākā segmenta pārstāvji, kuri dabasgāzi izmanto ēdiena gatavošanai un kuru patēriņš ir neliels, galvenokārt ir ieinteresēti pakalpojuma ērtībā un norēķinu vienkāršībā. Savukārt klienti ar lielu patēriņu, kuri izvēlas dabasgāzi apkurei un ūdens sildīšanai, bez apkalpošanas kvalitātes uzsver arī izdevīgākas cenas iespēju.
"Elektrum" dabasgāzes klientiem nodrošina ne tikai pamatproduktu – gāzi, bet arī piedāvā papildu iespējas pakalpojuma drošumam – klienta gāzes katla ikgadējā apkope.
Papildus arī "Elektrum" dabasgāzes klientiem ir pieejamas nozarē ērtākās norēķinu un klientu apkalpošanas iespējas – mobilā lietotne, pašapkalpošanās portāls un bezmaksas klientu serviss.
"Latvenergo" koncerns pagājušajā gadā strādāja ar 925,627 miljonu eiro auditēto apgrozījumu, kas ir par 0,6% mazāk nekā 2016.gadā, savukārt koncerna peļņa pieauga 2,5 reizes, sasniedzot 322,021 miljonu eiro.
"Latvenergo" nodarbojas ar elektroenerģijas un siltumenerģijas ražošanu un tirdzniecību, dabasgāzes tirdzniecību, elektroenerģijas sadales pakalpojuma nodrošināšanu un pārvades aktīvu nomu. "Latvenergo" obligācijas kotē biržas "Nasdaq Riga" parāda vērtspapīru sarakstā.