2018. gadā Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (PTAC) visvairāk sūdzību saņēmis par aviopasažieru tiesību pārkāpumiem, liecina PTAC pērnā gada sūdzību analīzes dati.
Līdzīgi kā 2017. gadā, arī 2018. gadā liels sūdzību skaits – 1027 sūdzības – tika saņemts par aviopasažieru tiesību pārkāpumiem. Lielais saņemto sūdzību skaits liecina, ka patērētāji ir labi informēti par savām avioregulā ((EK) Nr.261/2004) noteiktajām tiesībām un apzinās situācijas, kurās tiek pārkāptas patērētāju tiesības, norāda centrā.
Tāpat lielais sūdzību skaits ir skaidrojams gan ar tā sauktajiem "claim agency" uzņēmumiem, kas par maksu piedāvā pasažieriem pārstāvības pakalpojumus, vēršoties pie aviopārvadātāja un PTAC, lūdzot skaidrojumu par aviopasažieru tiesībām, gan tāpēc, ka Rīga ir liels lidojumu savienojumu punkts, kas katru gadu apkalpo arvien lielāku pasažieru skaitu.