Foto: Publicitātes foto

Pēdējā laikā arvien biežāk sabiedrībā tiek diskutēts par izdegšanu, motivācijas sarukumu un aizrautības zudumu pret darbu. Lai saglabātu radošumu un spēju būt inovatīvam, svarīgi nezaudēt saikni ar klientiem un neierakties birokrātijas kalnos, sarunā ar portālu "Delfi" teica Lielbritānijas kafijas bāru "impērijas" dibinātāja Sahāra Hašemi, kura ir pārliecināta, ka ikviens var kļūt par veiksmīgu uzņēmēju, ja vien atrod savu talantu un kļūst "pats sev labākais klients".

Sākot studiju gaitas, Hašemi izvēlējās kļūt par juristi, taču pēc pieciem augstskolā pavadītiem gadiem saprata, ka šis arods nav viņai piemērots. Viesojoties pie brāļa Bobija Hašemi Ņujorkā, ASV, viņu sajūsmināja vietējie kafijas bāri, kuros varēja iegādāties "Skinny Latte" – mazkaloriju latte kafiju. Tā kā Hašemi aizrāvis amerikāņu kafijas bāru koncepts, radusies ideja to iedzīvināt arī Lielbritānijā, un 1995. gadā tapis uzņēmums "Coffee Republic".

Šobrīd Hašemi vairs nav "Coffee Republic" īpašnieku vidū. Uzņēmumā gūto pieredzi viņa izklāstījusi savā pirmajā grāmatā – "Anyone can do it" (ikviens to var – angļu val.), kas kļuva par bestselleru Lielbritānijā. Nule kā izdota jau trešā Hašemi grāmata, bet šī gada aprīlī viņa pirmoreiz viesosies Latvijā, lai uzstātos vadītāju konferencē EBIT.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!