Tiešsaistē veiktie pirkumi pērn veidoja 7,3% no kopējā Latvijas iedzīvotāju pirkumu daudzuma, kas ir zem Eiropas vidējā rādītāja (11,5%). Salīdzinot ar pētījuma datiem gadu iepriekš, Latvijā līdz 45% palielinājies to pircēju skaits, kuri internetā iepērkas regulāri jeb vismaz reizi mēnesī. Iedzīvotāji tiešsaistē visbiežāk iegādājušies preces skaistumkopšanai un veselībai, modes un atpūtas preces, kā arī augsto tehnoloģiju ierīces un elektroniku. Būtisks kāpums vērojams interjera preču un mēbeļu iegādes apjomiem internetā, bet sarukums – rotaļlietu pirkšanai.
No visiem Latvijas iedzīvotāju tiešsaistes pirkumiem 28% ir veikti ārzemju interneta veikalos (vidējais rādītājs Eiropā – 19%). Pārrobežu pirkumi galvenokārt veikti Ķīnas iepirkšanās vietnēs, bet iecienīti ir arī Apvienotās Karalistes un ASV tiešsaistes veikali. Populārākā ierīce pirkumu veikšanai internetā Latvijas iedzīvotāju vidū ir portatīvais dators, tam seko viedtālrunis, kura izmantošanas biežums ir būtiski pieaudzis, salīdzinot ar gadu iepriekš. Viedtālruni pirkumiem īpaši aktīvi izmanto tā dēvētā "millenium" paaudze, kā arī regulārie pircēji.