Janniks Bollore vada vienu no lielākajām komunikācijas kompānijām pasaulē – "Havas", viņš ir pārliecināts, ka konkurence ir svarīgs mērķis. Sarunā ar "Ekspress Grupp" valdes locekli un lielāko akcionāru Hansu H. Luiku un mārketinga ekspertu Prītu Kūseorgo no Igaunijas viņš apspriež lielākos izaicinājumus, kādus pašlaik piedzīvo Eiropa un pasaule, savu biznesa ikdienu un nākotnes plānus.
HHL: Daudziem starptautiskiem komunikāciju uzņēmumiem, arī "Havas", ir Eiropas izcelsme – vai tie varētu apvienoties un virzīt Eiropas ideju kopā? Kopā varbūt mēs varētu būt spēcīgāki.
JB: Raugoties uz Eiropas Savienības vēsturi, jāteic, ka ir lieliski, ka Eiropas valstis ir apvienojušās un piedāvā alternatīvu šādai struktūrai, tomēr problēma ir tajā, ka eiropieši redz tikai tās trūkumus. Viņi nesaskata, cik diža un iedvesmojoša tā varētu būt. Esmu pārliecināts, ka komunikācija varētu būt labs veids, kā virzīties uz priekšu un atklāt Eiropas Savienības pozitīvos aspektus. Maijā Eiropā būs vēlēšanas, un es neesmu drošs, ka rezultāti apmierinās visu Eiropas Savienību, taču jāteic, ka ir ļoti svarīgi, lai mēs, mediji, komunikācijā būtu vienoti un atrastu veidu, kā atkārtoti izskaidrot sabiedrībai, ko mēs esam paveikuši Eiropas Savienības labā un kādēļ tas ir labi.