Tirdzniecības centra 'Spice' apgrozījums pērn pieaudzis līdz 177 miljoniem eiro
Foto: Publicitātes foto

Tirdzniecības centrs "Spice" 2018. gadu noslēdza ar 177 393 098 eiro lielu apgrozījumu, tam pieaugot par 1,5% attiecībā pret iepriekšējo gadu, informē centrs.

Pērn tikuši veikti nomnieku koncepta uzlabojumi, kā arī jaunu veikalu atvēršana, kas ir bijis par pamatu tirdzniecības centra izaugsmei – tas nodrošinājis stabilu apmeklētāju plūsmu (2018. gadā centu apmeklējuši vairāk nekā 10 miljoni cilvēku), kā arī palielinājis veikalu kopējo apgrozījumu.

Lielākais pieprasījuma pieaugums novērojams dāvanu, aksesuāru, ziedu un pieprasījumā (+16,5%), tāpat vērā ņemami audzis pieprasījums pulksteņu un juvelierizstrādājumu jomā, sasniedzot gandrīz 10% kāpumu. Attīstījies sporta un atpūtas preču segments – pērn šajā nozarē pieprasījums audzis par 6%. Savukārt pieprasījums apģērbu un apavu segmentā palicis teju nemainīgs, kas tā ir arī lielākajā daļā Eiropas valstu. Līdz ar jaunu spēlētāju ienākšanu tirgū, palielinājusies savstarpējā tirdzniecības centru konkurence. Ievērojams cilvēku skaita pieaugums attiecībā pret iepriekšējo gadu nav novērojams, tomēr par 3% pieaugusi tirdzniecības centra "Spice" apmeklētāju vidējā iztērētā pirkuma summa. Tāpat lidostas "Rīga" tuvums, īpaši aktīvajā tūrisma sezonā, nodrošina vērā ņemamu tūristu pieplūdumu.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!