"Moskovskaya ir viens no senākajiem krievu degvīna zīmoliem pasaulē, tomēr tas nenozīmē, ka tas nevar mainīties līdzi laikam. Tirgus mainās, patērētāju paradumi un vēlmes mainās. Dažiem šis būs pārsteidzošs jaunums, dažiem – jau sen gaidīts dzēriens," portālam "Delfi" sacīja "Moskovskaya Vodka" globālais zīmola direktors Renatas Alekna.
Uzņēmuma "Latvijas balzams" vecmeistars un "Moskovskaya Infusion" receptūru meistars Jānis Mažis iedvesmojies no tā, kā degvīns tika baudīts tā izcelsmes valstī Krievijā. Degvīns ar mārrutkiem jau izsenis bijis iecienīts veids, kā baudīt šo stipro dzērienu. Savukārt dzērveņu morss, iespējams, esot pati populārākā piedeva jeb kompliments degvīnam.
Jaunie degvīna uzlējumi pildīti puslitra pudelēs 32% stiprumā, un ir pieejami visās Baltijas valstīs, mazliet vēlāk – Itālijā, Ukrainā, Spānijā, Grieķijā, Armēnijā, Gruzijā, Amerikā, Anglijā un Austrālijā.
"Moskovskaya" ir zināms degvīna zīmols Eiropā, Ziemeļamerikā un Dienvidamerikā, Āzijā, Klusā okeāna reģionā, kā arī Kanādā un Meksikā. Produktu ražo "Amber Beverage Group".
Holdinga kompānija "Amber Beverage Group" tika izveidota 2014. gada oktobrī, starptautiskajai alkoholisko dzērienu kompānijai "SPI Group" apvienojot Baltijas uzņēmumus - AS "Latvijas balzams", dzērienu izplatītājus "SPI Distribution Latvia", "SPI Distribution Estonia" un "Bennet Distributors" Lietuvā, specializēto dzērienu veikalu ķēdi "Latvijas balzams veikali" Latvijā un "Darija" Lietuvā.
"Amber Beverage Group" dibinātāja un 100% daļu īpašniece ir Nīderlandē reģistrētā kompānija "S.P.I. Regional Business Unit B.V.".
"Amber Beverage Group" kopumā piederošo zīmolu skaits pārsniedz 130. Grupas apgrozījums 2017. gadā bija 257 miljoni eiro.