Konkurss "Bizness 24h 2019" - 22
Foto: Publicitātes foto

Otrdien, 9. aprīlī, norisinājās uzņēmējdarbības uzsākšanas konkursa "Bizness 24h 2019" fināls "Swedbank" galvenajā ēkā. Dalībnieki prezentēja paveikto un sasniegtos rezultātus dalībnieku izveidotās produkcijas tirdziņā, kurš norisinājās 30. martā un 6. aprīlī tirdzniecības centrā "Spice". Pirmo vietu un titulu "Biznesa Guru 2019" ieguva komanda "Nākotnes inženieri nākotnei", kura konkursa ietvaros izgatavoja divus dažādus eksperimentu komplektus bērniem, informē konkursa organizatori.

Konkursa trešās kārtas ietvaros katrai dalībnieku komandai bija jāizveido divas iepriekš tirdzniecībā vēl nebijušas, inovatīvas preces. Līdz ar to pircējiem tirdziņos, kuri norisinājās divas sestdienas tirdzniecības centrā "Spice", tika piedāvāti dažādi vegāniski un veselīgi gardumi kā pitaijas augļa sula, dažādu garšu ievārījumi, vegāniskie bezglutēna makarūni, "keikpopi" jeb kūkas uz kociņa un pat "matcha" tēja, kura tika pasniegta ar sauso ledu krāšņākam vizuālajam tēlam. Daži komandu piedāvātie produkti tika radīti ar mērķi iekarot konkrētu pircēju auditoriju, piemēram, vecākiem ar bērniem tika piedāvāti izglītojoši eksperimentu komplekti, uzdevumu krājums pirmsskolas vecuma bērniem ar matemātikas un kosmosa tematiku, kā arī tāfelītes, kuras palīdz apgūt nošu mācību. Tiem, kuri vēlējās papildināt savu interjeru ar kādu unikālu dizaina elementu, tika piedāvātas dažādu veidu lampas, 3D printētas fotogrāfijas un citi vēl iepriekš neredzēti priekšmeti.

"Bizness 24h 2019" dalībnieku sniegumu tirdziņā izvērtēja žūrija, kurā darbojās "Nordic Training Internationa"l dibinātājs un priekšsēdētājs Uģis Strauss, "Spice" mārketinga projektu vadītāja Agne Araka–Innus, "Swedbank" pārstāvji Zane Kalniņa un Mārtiņš Pudņiks, Banku augstskolas rektors Andris Sarnovičs, Banku augstskolas prorektore Līga Peiseniece, Banku augstskolas Biznesa inkubatora projektu vadītāja Dagnija Roga un "Bizness 24h 2019" vadītājs Kristers Rimšāns. Fināla noslēgumā žūrijas pārstāvji atzina, ka bija grūti noteikt vienu uzvarētājkomandu, jo daudzas komandas šogad izcili pieteica sevi kā nopietnus nākotnes uzņēmējus, kuru darbība jau tagad ir rezultējusies ar peļņu un iespējām attīstīt savas idejas arī turpmāk.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!