"Latvijas dzelzceļš"
Foto: LETA

Valstij piederošais koncerns "Latvijas dzelzceļš" (LDz) pērn un šī gada sākumā sevis reklamēšanai atvēlēja vairāk nekā divus miljonus eiro. Daļa no naudas nonāca sporta organizācijām, kurām saskatāma saikne ar Zaļo un zemnieku savienības politiķiem, taču no šīs partijas bijušais satiksmes ministrs Uldis Augulis politisku ietekmi naudas dalīšanā noraida, vēsta raidījums "de facto".

Koncerns "Latvijas Dzelzceļš" pērn un šogad gada sākumā slēdzis virkni reklāmas līgumu ar dažādiem medijiem par koncerna reklamēšanu un tam svarīgas informācijas izvietošanu. Bet no vairāk nekā divu miljonu eiro lielā reklāmas budžeta šajā laika periodā vismaz miljons eiro varētu būt aizgājis sevi reklamējot caur sportu, vēsta raidījums.

Šie līgumi nav publiski un par to, ka tajā vai citā sportistā vai komandā ieguldīta valsts uzņēmumu nauda, vai nojaust tikai pēc uzņēmumu reklāmas uz sporta krekliem, plakātiem, mašīnas vai motocikla.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!