Foto: Publicitātes foto

Mazumtirgotājs SIA "Maxima Latvija" 2018. gadā strādājis ar apgrozījumu 776,624 miljonu eiro apmērā, kas bija par 6,4% jeb par 46,5 miljoniem eiro vairāk nekā 2017. gadā, ziņo "Lursoft" Klientu portfelis. Savukārt uzņēmuma peļņa pēc nodokļiem pērn sarukusi par 5,6%, salīdzinot ar gadu iepriekš, un bija 21,915 miljoni eiro.

SIA "Maxima Latvija" apgrozījuma pieaugumu pagājušajā gadā galvenokārt veicināja uzņēmuma attīstība un klientu pirkuma groza apjoma pieaugums, sacīts uzņēmuma gada pārskatā. Uzņēmums norāda, ka 2018. gadā ik dienu "Maxima" veikalos iepirkušies vairāk nekā 300 000 pircēji.

"2018.gads bija pagrieziena punkts "Maxima Latvija" attīstībā. Rezultātu mēs sasniedzām, samazinot cenas un mērķtiecīgi investējot klientu iepirkšanās pieredzē, darbinieku ērtībās un darba vidē, tostarp attīstot jaunu veikalu formātus. Turpinot klientiem nodrošināt zemu cenu, šogad koncentrēsimies uz klientu apkalpošanas līmeņa celšanu, paplašināsim veikalu tīklu tuvāk mājām, dažādosim preču sortimentu, kā arī ieviesīsim ilgtspējīgus risinājumus visos uzņēmuma darbības posmos. Šogad veikalu tīkla izvēršanā un klientu iepirkšanās pieredzes uzlabošanā plānojam investīcijas vairāk nekā 34 miljonu eiro apmērā," rezultātus komentē "Maxima Latvija" valdes priekšsēdētājs Andris Vilcmeiers.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!