Kompānija, kas ar līzinga pakalpojumu piedāvā saņemt jaunu auto 30 minūšu laikā, bet raksturīgi ātro kredītu kompānijām izsniedz patēriņu kredītu dažu minūšu laikā, skaidro, ka pieaugums novērojams, pateicoties pieaugošajai klientu interesei par iespējām saņemt aizdevumu lietota auto iegādei. 2018. gads noslēdzās ar līzinga un nodrošināto aizdevumu portfeļa bruto vērtības pieaugumu par 22%, sasniedzot gandrīz 40 miljonus eiro.
"mogo" vadītājs Krišjānis Znotiņš uzņēmuma izaugsmi skaidro ar ieguldījumu produktu attīstībā, kā arī lietoto auto tirgus aktivitāti - lietoto vieglo pasažieru automobiļu reģistrācija 2018. gada otrajā pusgadā pieauga par vidēji 4%. Vispopulārākie auto modeļi bijuši "Volkswagen", "Volvo" un "Audi".
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit