Viņš teica, ka pasažieru termināli nepieciešams būvēt, lai nodrošinātu mūsdienīgu un ērtu pasažieru un bagāžas apkalpošanu esošajam Latvijas nacionālās aviokompānijas "airBaltic" reisam, plānotajiem reisiem nākotnē un čarterreisiem.
"Termināls ir viens no priekšnosacījumiem, lai mēs varētu pilnvērtīgi turpināt sarunas ar aviokompānijām kā "Ryanair", "Wizz Air", "Norwegian" un citiem, kuru flote sastāv no lielāka izmēra gaisa kuģiem," pauda Ginters, atzīmējot, ka orientējoši termināla izmaksas varētu būtu ap diviem miljoniem eiro.
Viņš arī piebilda, ka "airBaltic" nākotnē plāno pāriet tikai uz "Airbuss A220-300", kam esošais termināls ir par mazu.
Ginters norādīja, ka terminālu ir plānots veidot kā pasīvo ēku, jo Liepājas lidostai ir svarīga zaļa domāšana un ilgtspējīga pieeja.
Tāpat viņš pastāstīja, ka investori veic projektēšanu angāram lidostā, kurā tiktu attīstīts lidaparātu remonta bizness. "Pēc projektēšanas pabeigšanas un visu formalitāšu saskaņošanas investors plāno sākt būvniecību. Mēs ceram, ka angāra būvniecība tiks sākta 2020.gadā. Pēc informācijas, kuru esam saņēmuši no investora, aptuvenās izmaksas pirmajā kārtai būtu ap 10 miljoniem eiro," stāstīja Ginters.
SIA "Aviasabiedrība "Liepāja"" dibināta 1993.gadā, un tās pamatkapitāls ir 1,016 miljoni eiro, liecina "Firmas.lv" informācija. Uzņēmuma apgrozījums 2018.gadā bija 62 510 eiro, kas ir par 69,7% vairāk nekā gadu iepriekš, bet kompānija peļņa bija 7218 eiro pretstatā zaudējumiem gadu iepriekš. Aviasabiedrība "Liepāja" pieder Liepājas pilsētas domei.