Foto: Shutterstock
Sadzīves tehnikas, elektropreču vairumtirdzniecības uzņēmums "Proks" pagājušajā gadā strādāja ar 66,776 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 21% mazāk nekā gadu iepriekš, savukārt kompānijas zaudējumi bija 162 314 eiro, pretēji peļņai gadu iepriekš, liecina informācija "Firmas.lv".

Uzņēmuma vadības ziņojumā teikts, ka, analizējot iepriekšējo gadu notikumus un sadzīves tehnikas tirgus segmenta pieprasījuma maiņu, kompānija pieņēma vairākus svarīgus lēmumus, kas tieši un netieši ietekmēja uzņēmuma finanšu rādītājus aizvadītajā gadā.

"Proks" vadība arī norāda, ka 2018. gadā uzņēmums turpināja attīstīt eksporta virzienu. Kompānija atrada vairākus sadarbības partnerus un uzsāka darbību ar jaunām preču grupām. Saistībā ar to, ka ikviena eksporta darījumu summa kompānijai ir nozīmīga, uzņēmums ļoti lielu uzmanību pievērsa risku novērtēšanai un samazināšanai.

Pērn kompānija turpināja pārdot preces klientiem, izmantojot internetveikalu "Tehnoland" tomēr gada nogalē, ņemot vērā šīs struktūrvienības zaudējumus, kompānija izlēma internetveikala darbības apmērus būtiski samazināt, tādējādi radot iespēju samazināt izmaksas.

"Proks" vadība norāda, ka 2019. gadā uzņēmums plāno sasniegt līdzīga apmēra apgrozījumu, kāds tas bija 2018. gadā. Tāpat "Proks" ir iecerējis apgūt jaunus tirgus un uzlabot esošo klientu apkalpošanas kvalitāti un paplašināt preču grupu portfeli.

Informācija "Firmas.lv" liecina, ka 2017. gadā "Proks" strādāja ar 84,573 miljonu eiro apgrozījumu un 81 723 eiro peļņu.

"Proks" ir reģistrēts 1992. gadā un tā pamatkapitāls ir viens miljons eiro. Uzņēmuma 100% īpašnieks ir SIA "PROKS Holding". Kompānijas pamatdarbības veidi ir sadzīves tehnikas un elektropreču vairumtirdzniecība, kā arī šo preču grupu un virtuves mēbeļu mazumtirdzniecība. "Proks" ir oficiālais pārstāvis tādiem zīmoliem, kā piemēram, "Bosch", "LG Electronics", "Samsung", "Electrolux" un citiem.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!