Foto: Publicitātes foto

Alus ražotāja AS "Aldaris" apgrozījums pagājušajā gadā bija 27,1 miljons eiro, kas ir par 20,6% vairāk nekā 2017. gadā, bet kompānijas zaudējumi no pamatdarbības samazinājās par 40%, līdz 1,2 miljoniem eiro pērn, portālu "Delfi" informēja uzņēmumā.

AS "Aldaris" pārdošanas apjomi pērn bijuši 45 miljoni litru, kas ir par 10% vairāk nekā gadu iepriekš, balstoties uz uzņēmuma sniegtajiem datiem, tā tirgus vērtības daļa pagājušajā gadā veidojusi 26%.

"Pateicoties pārdomātām investīcijām, kas veicinājušas ne tikai ražošanas un darbinieku efektivitātes celšanu, bet arī produkcijas klāsta paplašināšanu, aizvadītais gads bija ļoti labs biznesa rezultātu ziņā. Nozare ir pietiekami sarežģīta, jo tās attīstību un investīciju atdevi var ietekmēt subjektīvi un neparedzami ārējie faktori, piemēram, laikapstākļi. Tāpēc esam gandarīti par to, ka iepriekšējos gados ieguldītais pakāpeniski turpina atmaksāties, ko pamato arī aktuālie "Nielsen" rādītāji, piemēram, "Mežpils alus" tirgus vērtība jūnijā pieauga par 17%, sasniedzot jaunu rekordu," sacījusi "Aldaris" valdes locekle Sigita Ozola.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!