Delfi foto misc. - 69379
Foto: Publicitātes attēli
Svinot 15 gadus kopš "Mīlētāko zīmolu topa" pirmsākumiem, šī gada 3. oktobrī Latvijā pirmo reizi norisināsies mārketinga un reklāmas nozares profesionāļu forums "Baltic brand forum 2019", kurā pieredzē dalīsies industrijas speciālisti Baltijas un pasaules mērogā, paužot savu redzējumu par aktuālajām zīmolu, patērētāju un komunikācijas tendencēm, informē rīkotāji.

Foruma ietvaros notiks trīs paneļdiskusijas ar vairāk nekā 15 nozares ekspertu līdzdalību. Kā pasākuma kulminācija paredzēta divu īpašu foruma viesu uzstāšanās.

Reklāmas aģentūras "adam&eveDDB" efektivitātes vadītājs Lielbritānijā, vairāku mārketinga grāmatu autors ar ievērojamiem starptautiskiem sasniegumiem Less Binets, runās par ilgtspējīgu zīmolu veidošanu un to, kādu lomu tajā spēlē emocijas, slava un radošums.

Savukārt aģentūras "PHD EMEA" stratēģiskais vadītājs Lielbritānijā Malkolms Devojs, stāstīs par izplatītākajiem mārketinga instrumentiem un mediju stratēģiju, kādu savā straujajā izaugsmē izmanto pasaules drosmīgākie un veiksmīgākie zīmoli.

Svarīgākās tēmas, kam tiks pievērsta uzmanība paneļdiskusijās, būs zīmolu loma patērētāju ieradumu veidošanā, start-up uzņēmumu sinerģija ar lielajām kompānijām, kā arī uz biznesa rezultātiem orientētā mārketinga jeb Performance Marketing nozīme zīmolu komunikācijā. Paneļdiskusiju dalībnieku vidū būs gan Baltijas, gan pasaules mērogā atzīti nozares eksperti.

Foruma noslēgumā notiks ietekmīgāko zīmolu apbalvošanas ceremonija visas Baltijas mērogā. Zīmoli tiks apbalvoti astoņās kategorijās, tajā skaitā – Mīlētākais zīmols, Zaļākais zīmols, Cilvēcīgākais zīmols, Labākais Baltijas start-up uzņēmums u. c.

Komentējot zīmolu uzvedības nozīmi cilvēku dzīvē, viena no paneļdiskusiju moderatorēm "DDB Latvia" stratēģiskā direktore Anna Celmiņa atzīmē: "Mūsu ieradumi mainās ļoti lēni, bet izņēmums ir tad, ja zīmols spēj parādīt mums citu ceļu. Zīmolu varā ir mainīt cilvēku ieradumus un pat ieviest pilnīgi jaunus. Vienīgais noteikums – ir jāpārzina sava auditorija un jānāk klajā ar ideju pareizajā vietā un laikā."

Šogad foruma saturā īpašs uzsvars tikšot likts tieši uz Baltijas mērogu. Ar vērtīgas pieredzes un viedokļu apmaiņu Baltija var kļūt par daudz spēcīgāku un vienotāku reģionu, kas palīdzēs stiprināt savstarpējo sadarbību jau šodien. Tieši tāpēc īpaši svarīgi sameklēt kopīgo un apzināties atšķirīgo, sniedzot savu unikālo ieguldījumu izaugsmē.

Baltijas Zīmolu forums 2019 notiks Rīgā 3. oktobrī jaunajā kultūras un izklaides centrā Hanzas Perons. Pasākums norisināsies angļu valodā. Ar foruma pilnu programmu iespējams iepazīties www.balticbrandforum.com, šeit var reģistrēt savu dalību, kā arī iegādāties biļetes.

Foruma īstenošanā un atbalstā piedalījušies tādi industrijā zināmi uzņēmumi kā "DDB Latvia", "Kapitāls Networks", "Accenture", "Delfi", Phd, httpool, RAIT, Latvijas Zaļais punkts, "Modash" un "Latvijas balzams".

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!