"Amoralle" jaunā kolekcija - 1
Foto: Publicitātes foto
SIA "Glamoralle", kas ražo un tirgo luksusa veļu un apģērbus ar zīmolu "Amoralle", 2018. gadā strādāja ar 1,387 miljonu eiro apgrozījumu, kas bija par 1,1% vairāk nekā 2017. gadā, ziņo "Lursoft" Klientu portfelis.

Savukārt uzņēmuma peļņa pērn sarukusi par trešdaļu un bija 126 tūkstoši eiro.

"Glamoralle" par savu mērķi 2018. gadā noteikusi internetveikala attīstību ar mērķi palielināt tirdzniecību, tādēļ uzņēmums meklējis un ieviesis jaunas mārketinga stratēģijas. Šie procesi nodrošinājuši zīmola "Amoralle" atpazīstamību, sacīts uzņēmuma gada pārskatā.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!