"Amoralle" jaunā kolekcija - 1
Foto: Publicitātes foto
SIA "Glamoralle", kas ražo un tirgo luksusa veļu un apģērbus ar zīmolu "Amoralle", 2018. gadā strādāja ar 1,387 miljonu eiro apgrozījumu, kas bija par 1,1% vairāk nekā 2017. gadā, ziņo "Lursoft" Klientu portfelis.

Savukārt uzņēmuma peļņa pērn sarukusi par trešdaļu un bija 126 tūkstoši eiro.

"Glamoralle" par savu mērķi 2018. gadā noteikusi internetveikala attīstību ar mērķi palielināt tirdzniecību, tādēļ uzņēmums meklējis un ieviesis jaunas mārketinga stratēģijas. Šie procesi nodrošinājuši zīmola "Amoralle" atpazīstamību, sacīts uzņēmuma gada pārskatā.

"Glamoralle" pērn nodarbināja vidēji 40 darbiniekus un nodokļos valsts budžetā samaksāja 326 tūkstošus eiro. Raugoties nākotnē, uzņēmums vēlas paplašināt eksportu, meklējot sadarbības partnerus tirdzniecības veicināšanai.

Uzņēmums dibināts 2014. gadā, tā pamatkapitāls ir 2800 eiro un vienīgā īpašniece ir Inese Ozola.

2017. gadā SIA "Glamoralle" apgrozījums bija 1,372 miljoni eiro un tā peļņa bija 189 tūkstoši eiro. Tajā gadā uzņēmums nodarbināja vidēji 38 darbiniekus, un tā kopējie maksājumi valsts kopbudžetā bija 346 tūkstoši eiro.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!