Tajā gandrīz puse jeb 48% aptaujāto atzinuši, ka apģērbu un aksesuāru iegādei izvēlas tādas globālās mazumtirdzniecības ķēdes, kas piedāvā tā saukto ātro modi un kuros visu pircējiem nepieciešamo, sākot no apģērba, apaviem un aksesuāriem, līdz pat smaržām un skaistumkopšanas produktiem ir iespējams vienuviet iegādāties.
Gandrīz ceturtā daļa – 24% – respondentu atzina, ka apģērbu un aksesuārus pērk lietoto preču veikalos, kas ļauj cilvēkiem ievērot videi draudzīgāku dzīvesveidu un atrast oriģinālus apģērbus par pieņemamām cenām. Savukārt 23% aptaujāto pauda, ka apģērbu un aksesuārus iegādājas multizīmolu veikalos, kur vienuviet tiek piedāvāta virkne zīmolu.
"Latviešiem patīk izskatīties stilīgi un tiem piemīt dabisks talants ģērbties pievilcīgi," atziņās dalījās "Van Graaf" Rīgas veikala vadītāja Agnese Masaļska.
Aptauja veikta sadarbībā ar pētījumu aģentūru "Norstat" 2019. gada aprīlī un tajā aptaujāti 1000 ekonomiski aktīvie Latvijas iedzīvotāji, vecumā no 18 līdz 64 gadiem.
"Van Graaf" ir multizīmolu modes mazumtirgotājs, kurš piedāvā vairāk nekā 200 starptautiskus modes zīmolus zemā un vidējā cenu kategorijā, specializējoties uz ikdienas un lietišķā stila apģērbu vīriešiem un sievietēm. Pirmais "Van Graaf" veikals tika atvērts 2001. gadā, un patlaban uzņēmumam ir 17 veikali Polijā, Čehijā, Ungārijā, Šveicē un Latvijā – daudzfunkcionālajā iepirkšanās un izklaides centrā "Akropole".