sieviete iepirkšanās apģērbs garderobe izpārdošana veikals
Foto: Shutterstock

2019. gada jūlijā, salīdzinot ar 2018. gada jūliju, mazumtirdzniecības apgrozījums pieauga par 1,4%, liecina Centrālās statistikas pārvaldes (CSP) apkopotie kalendāri izlīdzinātie dati salīdzināmajās cenās. Pārtikas preču mazumtirdzniecība pieauga par 1,4%. Nepārtikas preču mazumtirdzniecības apjoms, neieskaitot autodegvielas mazumtirdzniecību, palielinājās par 2,5%, autodegvielas – samazinājās par 1,7%.

Salīdzinot ar 2018. gada jūliju, vislielākais apgrozījuma kāpums bija nespecializētajos veikalos, kur pārsvarā pārdod nepārtikas preces (par 33,8%), informācijas un komunikāciju tehnoloģiju iekārtu mazumtirdzniecībā specializētajos veikalos (par 14,0%) un mazumtirdzniecībā stendos un tirgos (par 10,7%). Lielākais apgrozījuma kritums bija metālizstrādājumu, instrumentu, būvmateriālu un santehnikas mazumtirdzniecībā (par 3,0%), mājsaimniecības elektroierīču mazumtirdzniecībā (par 2,3%).

Mazumtirdzniecības uzņēmumu kopējais apgrozījums faktiskajās cenās, neņemot vērā kalendāra dienu ietekmi, pieauga 5,5%.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!