"Kad taisījām savu konceptu – tieši ēdināšanā, īpaši ne ar vienu nebijām plānojuši konkurēt. Ideja bija maksimāli vienkāršot piedāvājumu, sākotnēji – ārpus Rīgas, reģionos, kur cilvēki netiek līdz tam labajam galvaspilsētas piedāvājumam. Starta ideja bija ātra, kvalitatīva ēdināšana plus ērtas iepirkšanās veikals ar visiem labākajiem pārtikas zīmoliem. Bet ātri sapratām, ka izveidot tādu konceptu un dabūt finansējumu nav tik vienkārši, jo tirgus ir ļoti piesātināts," intervijā žurnālam stāsta Šteins.
Viņš stāsta, ka pierādīt, ka tas strādās, nebija tik vienkārši: "Līdz ar to mums konceptu vajadzēja papildināt ar elementiem, kas faktiski dzītu iekšā papildu transakcijas – bija jāizdomā vēl kaut kas, ko visiem vajadzētu. Tālu nebija jāskatās, loģisks solis – pielikt klāt degvielu. Pirmais koncepts, ko mēs jau varējām nofinansēt, bija Līgatnes formāts. "