"Rimi Latvia" attīsta e-komercijas biznesa virzienu un oktobrī plāno atklāt savu e-veikalu Baltijas valstīs, informē uzņēmums.
Šobrīd norisinās e-komercijas platformas testēšana, lai interneta veikals būtu pieejams šā gada oktobrī. Sākotnēji iespēja saņemt iepriekš pasūtīto un sagatavoto iepirkumu grozu būs "Rimi Ozols" un tirdzniecības centrā "Spice", kur izveidoti internetā pasūtīto preču saņemšanas punkti. "Spice" kļūs par bāzi pasūtījumu apkopošanai piegādei uz mājām. "Vispirms pārbaudīsim jaunos risinājumus pie intensīvas pircēju plūsmas, bet ar laiku tie būs pieejami arī reģionos. Nākamais solis būs preču piegādes uz mājām, lai pakāpeniski audzētu to pircēju skaitu, kuriem ērtāk iepirkties internetā," skaidro "Rimi Latvia" valdes priekšsēdētājs Valdis Turlais.
Jāatgādina, ka 2012. gadā "Rimi" lielākais konkurents Latvijā SIA "Maxima Latvija", ieguldot vairāk nekā 110 000 latu, atklāja savu interneta lielveikalu. 2018. gadā "e-Maxima.lv" mainīja zīmolu uz "Barbora". "Barbora" servisu nodrošina uzņēmums "Radas", kas ietilpst "Maxima Grupe" un kura pamatnodarbošanās ir elektroniskās tirdzniecības risinājumu radīšana un īstenošana.