Laikraksts Dienas bizness
Foto: LETA
Viens no senākajiem Latvijas biznesa laikrakstiem "Dienas Bizness" vairs neiznāks darbadienās, bet pāries uz iknedēļas formātu.

"Mēs pārejam uz iknedēļas drukātā izdevuma formātu. Izmaiņas "Dienas Biznesā" ir vajadzīgas. Ja izmaiņu nebūtu un medijs mēģinātu turpināt eksistenci ar savu laiku nokalpojušu biznesa modeli, tad būtu pamats bažām," sacījis laikraksta izdevējs, līdzīpašnieks un valdes loceklis Jānis Maršāns.

"Mēs gribam mūsu lasītājiem sniegt to, kas lasītājiem ir vajadzīgs: ātras, precīzas ziņas tiešsaistē, analītika, viedokļi un padziļinātās izpētes – iknedēļas drukātajā izdevumā otrdienās," turpinājis Maršāns.

Viņš norādījis, ka neviens latviešu valodā iznākošais nacionālais dienas laikraksts nav pelnošs un avīžu zaudējumi katru gadu tikai pieaugot. Šos tā jau kritiskos signālus vēl pastiprinājis šogad uzvirmojušais jautājums par avīžu pasta piegāžu dotāciju atcelšanu.

Līdzšinējā "Dienas Bizness" galvenā redaktore Līva Melbārzde ir atstājusi amatu, un viņas vietā no nākamās nedēļas redakcijas vadībā stāsies Anita Kantāne.

SIA "Izdevniecība "Dienas Bizness"" dibināta 1993. gadā un tās pamatkapitāls ir 18 000 eiro. Uzņēmuma vienīgā īpašniece ir SIA "SM Investīcijas", kuras 100% daļu pieder Maršānam.

2018. gadu uzņēmums noslēdzis ar 1 889 692 eiro apgrozījumu un strādājis ar 272 577 eiro zaudējumiem.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!