Foto: DELFI
Degvielas uzpildes staciju (DUS) tīkli Latvijā klientus vilina ar atlaižu kartēm un klientu lojalitātes programmām. Vieni kopā ar atlaidēm degvielas iegādei sola lētāku kafiju, citi – atlaidi auto mazgāšanai, vēl kāds piesola bezmaksas sviestmaizi. "Delfi" salīdzina spēles noteikumus dažādos DUS tīklos, lai saprastu, vai tiešām klienta karte palīdz ietaupīt un, ja tā, kur ietaupījums būs lielāks.

Kā tas notiek?

Teju visi lielākie DUS tīkli autovadītājiem piedāvā bezmaksas klienta karti. Daži aicina "kļūt par kluba biedru" vai "iesaistīties lojalitātes programmā". Atsevišķu uzņēmumu klientu kartes darbojas arī kaimiņvalstīs.

Tiek uzskatīts, ka galvenā šādu programmu priekšrocība ir garantēta atlaide katram litram, iegādājoties degvielu. Tāpat klienta karte parasti paredz papildu atlaides degvielas iegādei svētkos un akciju laikā, izdevīgāku cenu auto mazgāšanai vai kafijai un uzkodām DUS veikalā. Atsevišķos gadījumos karte ir piesaistīta partneru, piemēram, lielveikalu, lojalitātes programmām.

Kā mēs rēķinājām?

Visnotaļ sarežģīti ir aprēķināt, kāds būs klienta ieguvums, ar konkrētu atlaižu karti iegādājoties, piemēram, 1000 litrus degvielas gadā, jo līdztekus garantētajām minimālajām atlaidēm degvielas tirgotāji klientu karšu īpašniekiem periodiski piedāvā dažādas papildatlaides.

Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.

Lūdzu, uzgaidi!

Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...

Loading...

Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv

Nosaki "Delfi" auditorijas mīlētākos autorus "Delfi autoru balsojumā 2024"!Iepazīsties ar visiem autoriem un viņu saturu ŠEIT