Šim tirdzniecības centram būs vairāki segmenti. Pirmkārt, veikali mājai ar galveno fokusu uz precēm interjeram, dizainam un sadzīvei. Otrkārt, viens no vadošajiem zīmolu pārtikas veikaliem ar ikdienas nepieciešamības produktiem un citas ikdienas preču tirdzniecības vietas. Treškārt, sporta klasteris ar fitnesa klubu un atpūtas zonu ap dīķi. Ceturtkārt, izklaides un bērnu segments, kas nodrošinās saturīgu laika pavadīšanu ģimenēm iepirkšanās centrā. Starp vietējiem iepirkšanās veikaliem tiks izveidota "Street food" koncepta iela ar restorāniem un kafejnīcām. Plānots izveidot arī mūsdienīgu biroju centru ar iznomājamām platībām no 200 līdz 2000 m2.
"Šī pilsētas apkaime pēdējos gados strauji attīstās par jaunu darījumu un atpūtas vietu Rīgā, un arī mēs būsim daļa no šīs attīstības virzītājiem. Tirgū ienāksim ar atšķirīgu iepirkšanās centra konceptu, apvienojot zem viena jumta iepirkšanos, atpūtu un fitnesu, kā arī mūsdienīgas telpas birojiem un ielu ar restorāniem. Mums ir būtiski izveidot ģimenēm draudzīgu iepirkšanās un atpūtas konceptu, piesaistot nozīmīgus savā nišā centra nomniekus un partnerus. Starp nomniekiem būs arī Latvijai jauni zīmoli," stāsta Barkāns.