Autoparku vadības un kontroles sistēmu izstrādātāja "Mapon" klientu skaits visā pasaulē pārsniedz 8000, bet uzraudzītais autoparks pārsniedz 73 600 spēkratus. Šogad uzņēmums īpašu fokusu pievērsis Latīņamerikas tirgum, kurā nākamgad tiek prognozēts būtisks izrāviens. Tāpat "Mapon" ir arī viens no finālistiem Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras rīkotajā konkursā "Eksporta un inovāciju balva 2019".
Rīgā bāzētais "Mapon" šobrīd ir viens no vadošajiem uzņēmumiem GPS izsekošanas un autoparku vadības tehnoloģiju jomā Baltijā un Skandināvijā. Uzņēmumam ir filiāles Igaunijā, Somijā un Spānijā, kā arī plašs partneru tīkls visā pasaulē – kopumā vairāk nekā 50 valstīs, portālam "Delfi" stāsta uzņēmuma vadītājs Andris Dzudzilo.
Viņš skaidro, ka uzņēmuma populārākie risinājumi ir GPS izsekošana, degvielas kontrole, temperatūras uzraudzība, attālināta digitālā tahogrāfa datu lejupielāde un analīze. Tāpat uzņēmums analīzē autoparka efektivitāti, kā arī nodrošina transportlīdzekļu pārbaudes, drošības risinājumus un izstrādā mobilās lietotnes.