Savukārt "Baltijas Zaļāko zīmolu topā", kas tiek veidots kopā ar "Latvijas Zaļo punktu", par līderi Baltijas valstīs kļuva "Neste", bet Latvijā – "Latvijas valsts meži". Latvijā otro un trešo vietu ieguva – "Mangaļi" un "Neste".
"Baltijas Startup zīmolu tops" tika noskaidrots kopā ar "Accenture Latvia" un kompetentu Baltijas mēroga žūriju. Drukāšanas platforma "Printify" kļuva par spēcīgāko jaunuzņēmumu zīmolu gan Baltijā, gan Latvijā, gan "Delfi" tautas balsojumā. Savukārt par otro un trešo jaudīgāko Latvijas jaunuzņēmumu zīmolu žūrija atzina ģitāras efektu un sintezatoru izstrādātāju "Gamechanger Audio" un virtuālo tūru tehnoloģiju ražotāju "Giraffe360".
Baltijas mērogā par unikālāko zīmolu kļuva "Porsche", Latvijā unikālākā zīmola laurus plūca "Rīgas Melnais Balzams". Savukārt par mīlētāko pilsētu Baltijā kļuva Tallina, bet Latvijā – mīlētākās pilsētas titulu dala Sigulda un Rīga. Specbalvu kā visstraujāk augošais zīmols Baltijā saņēma "Circle K".
Mediju jomā par ietekmīgāko zīmolu gan Baltijā, gan Latvijā tika atzīts "TV3". Savukārt kopā ar "Httpool" tika noskaidrots arī ietekmīgākais "LinkedIn" zīmols, un Baltijā tas ir "Tele2", bet Latvijā – "Atea".
Par ietekmīgāko Baltijas Instagram influenceri tika kronēta Lietuvas influencere @akvuzeee. Savukārt Latvijas Instagram influenceru top 5 veido – @niklavs, @movieevelina, @kporzee, @lauriszalans, @betabeidz. Baltijas ietekmīgāko Instagram influenceru topu noteica Igaunijas influenceru mārketinga platforma "Modash.io".
Svinot 15 gadus kopš "Mīlētāko zīmolu topa" pirmsākumiem, šogad pirmo reizi tops tiek veidots visas Baltijas mērogā. Topa galvenie partneri – "DDB Latvija", "OMD", "Kapitāls", "RAIT", topu atbalstījuši arī tādi uzņēmumi kā "Accenture Latvia", "Latvijas Zaļais punkts", "Delfi", "Modash.io", "Httpool", "Rimi Latvia", "Carlsberg", "Rīgas Melnais Balzams" un "Barley Bros".