Delfi foto misc. - 70206
Foto: Publicitātes attēli
Ceturtdien "Baltijas Zīmolu topa" apbalvošanas ceremonijā tika sveikti Baltijas spožākie un sabiedrības iecienītākie zīmoli. Baltijas iedzīvotāju sirdis ir iekarojusi "Swedbank", kas tika atzīta par mīlētāko zīmolu gan visā Baltijā, gan katrā valstī atsevišķi. Latvijā par otro un trešo mīlētāko zīmolu tika atzīti "Inbox" un "Maxima". Portāls "Delfi" ir otrs ietekmīgākais mediju zīmols Latvijā un Igaunijā, bet trešais ietekmīgākais Lietuvā.

Savukārt "Baltijas Zaļāko zīmolu topā", kas tiek veidots kopā ar "Latvijas Zaļo punktu", par līderi Baltijas valstīs kļuva "Neste", bet Latvijā – "Latvijas valsts meži". Latvijā otro un trešo vietu ieguva – "Mangaļi" un "Neste".

"Baltijas Startup zīmolu tops" tika noskaidrots kopā ar "Accenture Latvia" un kompetentu Baltijas mēroga žūriju. Drukāšanas platforma "Printify" kļuva par spēcīgāko jaunuzņēmumu zīmolu gan Baltijā, gan Latvijā, gan "Delfi" tautas balsojumā. Savukārt par otro un trešo jaudīgāko Latvijas jaunuzņēmumu zīmolu žūrija atzina ģitāras efektu un sintezatoru izstrādātāju "Gamechanger Audio" un virtuālo tūru tehnoloģiju ražotāju "Giraffe360".

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!