Savukārt "Baltijas Zaļāko zīmolu topā", kas tiek veidots kopā ar "Latvijas Zaļo punktu", par līderi Baltijas valstīs kļuva "Neste", bet Latvijā – "Latvijas valsts meži". Latvijā otro un trešo vietu ieguva – "Mangaļi" un "Neste".
"Baltijas Startup zīmolu tops" tika noskaidrots kopā ar "Accenture Latvia" un kompetentu Baltijas mēroga žūriju. Drukāšanas platforma "Printify" kļuva par spēcīgāko jaunuzņēmumu zīmolu gan Baltijā, gan Latvijā, gan "Delfi" tautas balsojumā. Savukārt par otro un trešo jaudīgāko Latvijas jaunuzņēmumu zīmolu žūrija atzina ģitāras efektu un sintezatoru izstrādātāju "Gamechanger Audio" un virtuālo tūru tehnoloģiju ražotāju "Giraffe360".
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit