2017. gadā uzņēmums veica zīmola maiņu, pielāgojot to eksportam. Līdz tam notika darbs ar trim zīmoliem – ""Skrīveru gotiņa", "Aspasia" un "Skrīveru saldumi", kuru vietā tika izveidots pilnīgi jauns zīmols "Skrīveru", kas simbolizē gan uzņēmuma vērtības, gan tā atrašanās vietu. Uzņēmuma moto ir "Apvienot veselīgo ar saldo".
Uzņēmuma apgrozījums pērn sasniedza 3,2 miljonus eiro, kas ir 29% pieaugums salīdzinājumā ar gadu iepriekš. Tā eksporta apjoms pieaudzis līdz 321,9 tūkstošiem eiro, liecina "Lursoft" dati. Uzņēmumā vērtē, ka šogad apgrozījumu varētu pat divkāršot.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit