2019. gada nogalē Baltijas uzņēmums "Baltika Group", kas Latvijā pārstāv modes zīmolus "Monton" un "Mosaic", kā arī "premium" segmenta zīmolus "Ivo Nikkolo" un "Baltman", uzsācis uzņēmuma pārstrukturizāciju un izmaiņas esošā koncepta attīstībā. Tā rezultātā turpmāk zem viena tirdzniecības zīmola tiks apvienoti veikali "Monton" un "Mosaic", informē uzņēmums.
Par pamatu šobrīd īpaši mainīgajai situācijai mazumtirdzniecības jomā galvenokārt tiek uzskatīta spraigā konkurence tirdzniecības centru vidū. Pēdējā gada laikā Rīgā ir ienākuši jauni un ietekmīgi tirgus spēlētāji, kas arī esošajiem likuši veikt vērienīgus renovācijas un paplašināšanās darbus, cenšoties noturēt klientu loku un piesaistot jaunu auditoriju. Paredzams, ka konkurences cīņa liks par sevi manīt vēl vismaz pāris turpmākos gadus, kas nozīmē, ka to darbības stabilizēšanās prasīs zināmu laiku un arī jaunais tirgus un patērētāju auditorijas sadalījums tik drīz vēl nebūs skaidri nodalāms kā tas ir bijis līdz šim. Tādējādi arī piemērotāko sadarbības partneru izvēle uzņēmējiem šobrīd ir sevišķi atbildīgs lēmums, kas prasa ne tikai pielāgošanos, bet arī nekļūdīgu biznesa pieeju, norāda "Baltika Group".
Visspēcīgāk šīs tirgus pārmaiņas un mazumtirdzniecības jomas turbulences sekas izjūt tirdzniecības centru nomnieki, kuriem tā rezultātā bijis jāpieņem ne viens vien stratēģisks lēmums par tālāko attīstību. Arī Igaunijā dibinātais Baltijas modes uzņēmums "Baltika Group" lēmis par labu iekšējām pārmaiņām. Kā viens no primārajiem biznesa modeļa optimizācijas lēmumiem tika pieņemts zīmolu "Monton" un "Mosaic" apvienošana, kas nozīmē, ka turpmāk abu zīmolu kolekcijas patērētājiem būs pieejamas zem vienota "Monton" vārda, saglabājot to abu līdzšinējo rokrakstu. Turpretī iepriekš pārstāvētā zīmola "Bastion" piedāvātās svētku apģērbu līnijas un piegriezumi turpmāk tiks integrēti esošajās "Monton" kolekcijās.