"Orkla Latvija" ilgtspējas attīstības stratēģija paredzot pakāpenisku visu uzņēmuma zīmolu produktu sortimenta pāreju no palmu eļļas uz atbildīgi iegūtu palmu eļļu vai citām augu eļļām līdz 2021. gadam. Kā norāda uzņēmuma komunikācijas direktore Lineta Mikše, "Orkla Latvija" lepojas, ka rūpīgi plānotais darbs kopš 2015. gada ir rezultējies ar panākumiem – pilnīgu atteikšanos no palmu eļļas "Ādažu Čipsu" ražotnē.
"Pārejas process bija pakāpenisks, jo ikvienas pārmaiņas produktu receptūrās prasa laiku. Mums ir svarīgi radīt ilgtspējīgus produktus, kuru pilnveidotās receptūras saglabā augstāko kvalitāti un nemainīgi labu garšu, kas ir tik ļoti svarīga mūsu produkcijas cienītājiem. Esam gandarīti, ka tagad varam piedāvāt visus mūsu čipsus un sāļās uzkodas bez palmu eļļas," uzsver Mikša.