Ņemot vērā nozares attīstību un tendences, ir pilnveidotas festivāla kategorijas, vairāk nekā līdz šim izceļot atsevišķas disciplīnas. Tā, piemēram, lai pievērstu vairāk uzmanības kategorijai "Print Art & Design Craft" (Drukas māksla un dizains), pirmo reizi šajā kategorijā žūrijai izvirzīts vadītājs – pieredzējušais grafiskais dizainers un dizaina kritiķis no Londonas Ričards Bērds (Richard Baird). Tāpat turpmāk tiks vērtēti darbi arī pilnīgi jaunās kategorijās: Animācija, "VFX & 3D Craft " (Vizuālie efekti un 3D), "Sound Craft" (Skaņas meistarība) un Telpas un pieredzes dizains.
Kā katru gadu festivāla žūrijā, kas vienlaikus būs arī konferences lektori, pieci vietējie eksperti (šoreiz – RUSH radošais direktors Kristians Rukuts, tekstu autore un režisore Alise Zariņa, dizainere, NORD ID Riga partnere Maija Rozenfelde, "Bechtle & Milzarājs" radošais direktors Jānis Milzarājs un "McCann Riga" galvenais stratēģis Kristaps Siliņš) un pieci ārzemju eksperti: vēl bez minētā Ričarda Bērda arī zviedru reklāmas speciālists, "Cannes Lions" un citu pasaules prestižāko festivālu žūrijas loceklis, "ADwards" žūrijas prezidents Ādams Kerjs (Adam Kerj), Polijā apbalvotais tekstu autors Aleks Fridrihs (Alek Frydrych), itāļu jaunā reklāmas zvaigzne, daudzu festivālu laureāte Laura Trovaluši (Laura Trovalusci) un TBWA Vācijas radošā izpilddirektore Maržori Sanmartīna (Marjorieth Sanmartin).
Tāpat festivālam būs jauna darbu iesniegšanas elektroniskā platforma. Vairāk informācijas par pieteikšanos un festivālu meklējiet šeit.
Vēl pirms festivālā gaidāmajiem notikumiem ikviens interesents ir laipni aicināts pievienoties iesildošajai vieslekcijai 17. janvārī pulkst. 16.00 Latvijas Nacionālajā bibliotēkā, kur viesosies Horvātijas vadošās reklāmas aģentūras "Bruketa&Žinič&Grey" radošais direktors Davors Bruketa (Davor Bruketa). Daudz ceļojot un vērtējot darbus reklāmas un dizaina festivālos, to skaitā Ņujorkas "Cresta Awards" festivāla pastāvīgajā žūrijā, viņš nonācis pie atziņas, ka tieši mazām valstīm kā Latvijai un Horvātijai (un arī maziem uzņēmumiem) mūsdienu komunikācijā ir liels potenciāls, jo izcili rezultāti nereti ir sasniedzami ar radošām idejām un nestandarta risinājumiem.
Radošās izcilības festivālu "ADwards" rīko "Latvian Art Directors Club", bet komunikācijas konceptu izstrādā reklāmas aģentūra "McCann Riga" – titula "ADwards 2018 Agency of the Year" ieguvēja.